بنیاد خیران و واقفان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

بازدید رئیس کمیسیون اصل۹۰ از پروژه موقوفه مشارکتی دانشکده علوم قرآنی مشهد

رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات به همراه حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از روند پیشرفت پروژه ساخت موقوفه مشارکتی دانشکده علوم قرآنی مشهد بازدید کردند.

بازدید رئیس کمیسیون اصل 90 از پروژه موقوفه مشارکتی دانشکده علوم قرآنی مشهد

در ادامه بازدید رئیس کمیسیون اصل۹۰ و در جلسه ای مشترک درخواست تخصیص بودجه جهت تسریع در روند ساخت پروژه از سوی رئیس دانشکده علوم قرآنی مطرح گردید.

سهام این موقوفه مشارکتی به ارزش هر سهم ۵۰۰ هزار ریال بوده و تاکنون بیش از یک میلیارد ریال از سهام این پروژه فرهنگی، آموزشی، قرآنی به خیرین و واقفین نیک اندیش واگذار گردیده است.

لازم  به ذکر است در طراحی کلی این مجموعه، از معماری اسلامی- ایرانی الهام گرفته شده است که با سطح اشغال ۸۰۰۰ متر مربع شامل دو مجموعه کلی؛ مجموعه اول شامل ساختمان آموزشی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، سالن اجتماعات و قسمت های اداری و پژوهشی و مجموعه دوم شامل ساختمان های خدماتی، ورزشی، خوابگاه ها، استادسرا و … است که یک طبقه زیر زمین و سه طبقه روی زمین طراحی شده است.

فاز اول این پروژه عمرانی، از اواخر شهریور ماه ۱۳۹۵ و با کلنگ زنی توسط نماینده وقت ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه حجت الاسلام محمدی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استانی، ساخت ساختمان آموزشی و سالن اجتماعات، آغاز گردید.

هم اکنون ۹۸% از ابنیه ساختمان مذکور و به مساحت تقریبی ۵۵۰۰ متر مربع ساخته شده و نیز در بحث تأُسیسات مکانیکی قریب به ۶۰% و در بخش الکتریکال شیارزنی و لوله گذاری اتاق ها صورت پذیرفته است.  و حدود ۸۰% گچ خاک مجموعه به اتمام رسیده است.

پیش بینی می گردد با حداقل ۵ میلیارد تومان دیگر، فاز نخست این پروژه عمرانی، مورد بهره برداری و پذیرای دانشجویان و قرآن آموزان گرامی خواهد بود.

دیگر تصاویر این بازید را می توانید از اینجا ملاحظه فرمایید.

دسته‌بندی:
اخباراخبار مهم
برچسب: پروژه عمرانی، ‌حجت الاسلام پژمانفر، ‌دانشکده، ‌دانشکده علوم قرآنی مشهد، ‌موقوفه مشارکتی، ‌وقف
ارسال برای دیگران
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
advanced-floating-content-close-btn

مشارکت آنلاین