بنیاد خیران و واقفان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

برگزاری نشست هم اندیشی بنیاد خیران دانشکده علوم قرآنی شاهرود

به گزارش ایحا از شاهرود، جلسه همفکری و هم اندیشی بنیاد خیران و واقفان دانشکده علوم قرآنی شاهرود با حضور امام جمعه شهرستان شاهرود، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت الاسلام زارع مهرجردی رییس بنیاد خیران و واقفان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، دکتر محمدی رییس دانشکده علوم قرآنی شاهرود، خانم دکتر محبی عضو شورای اسلامی شاهرود، رؤسای ادارات اوقاف شاهرود و بسطام و نیز جمعی از خیران شهرستان شاهرود صبح یکشنبه ۱۵ اسفند ماه در دانشکده علوم قرآنی شاهرود برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر روح اله محمدی گزارشی از فعالیت های علمی، فرهنگی و قرآنی دانشکده در سطح استان بیان نمود و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه شاهرود نقش اداره اوقاف و خیرین شهرستان را در زمینه رفع مشکلات اقتصادی دانشکده علوم قرآنی شاهرود را تبیین کرد و بر ادامه فعالیت این مرکز که تنها مرکز تخصصی دانشگاهی در زمینه های علوم قرآن در استان سمنان نیز می باشد تاکید کرد.

سپس حجت الاسلام زارع مهرجردی از روند تشکیل بنیاد خیران و واقفان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گزارشی را ارائه و هدف از تشکیل این بنیاد را بیان کرد.

وی اظهار نمود: بنیاد خیران و واقفان دانشگاه در تمامی دانشکده های علوم قرآنی نماینده ای به عنوان راه ارتباطی خیران استانی با این دفتر مشخص کرده است. بنابر تصمیمات اتخاذ شده هر دانشکده ای که از خیرین استانی کمکی جذب نماید، تماماً به همان دانشکده برگردانده می شود.

سپس حجت الاسلام تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان توضیحاتی را در خصوص انواع نیات واقفان ارائه کرد و بر همکاری و همراهی با دانشکده در زمینه های مختلف تاکید نمود.

دسته‌بندی:
اخباراخبار مهم
برچسب: امام جمعه، ‌بنیاد خیریه دانشگاه قرآن، ‌حجت الاسلام غلامرضا زارع مهرجردی، ‌دانشکده علوم قرآنی شاهرود، ‌مدیر کل اوقاف، ‌نشست
ارسال برای دیگران
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up

مشارکت آنلاین