بنیاد خیران و واقفان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم
دیدار مسئولین دانشکده علوم قرآنی زاهدان با استاندار و مدیر کل اوقاف

راهکار مقابله با جنگ شناختی دشمن؛ پیروی از قرآن و آموزه های دینی است

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم قرآنی زاهدان ریاست، معاونین و مدیرگروه دانشکده علوم قرآنی زاهدان به مناسبت هفته وقف نشستی مشترک با حضور استاندار سیستان و بلوچستان با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در محل اداره کل اوقاف برگزار شد.

در این دیدار ابتدا دکتر ملاشاهی زارع ریاست دانشکده علوم قرآنی زاهدان ضمن تبریک ایام هفته وقف از همکاری، مساعدت و پیگیری های اداره اوقاف استان و شهرستان زاهدان تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مومنی مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ضمن بیان جایگاه وقف از همکاری های دانشکده با آن اداره تقدیر و تشکر نمود و پیشنهاد کرد: با توجه به اهمیت وقف و نیاز تبیین این موضوع مهم در بین مردم به ویژه دانشجویان دانشکده نسبت به سوق موضوعات پایان نامه دانشجویان به موضوع وقف همکاری لازم صورت پذیرد.

در ادامه این نشست استاندار سیستان و بلوچستان اظهار نمود: توجه به قرآن راه کامیابی در همه دوران زندگی است بنابراین سازمان اوقاف باید این مهم را در جامعه نهادینه کند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی اراده الهی محسوب می شود و رسالت اصلی ملت ایران پیاده کردن مبانی دین مبین اسلام در دنیا است.

کرمی تصریح کرد: ملت ایران با اتکا به فرهنگ قرآنی در طول مدت ۸ سال دفاع مقدس پیروز شدند و زنان و مردان این خطه با تکیه بر عنایات الهی از این خاک دفاع کردند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: امروز شاهدیم که دشمن از پیشرفت ایران اسلامی می‌هراسد بنابراین یک جنگی شناختی به راه انداخته تا این خطه را از توسعه باز دارد اما باید ما با هوشیاری هرچه تمام‌تر ایستادگی کنیم.

وی اذعان کرد: قرآن مبانی نظری بسیار قوی دارد و راه مقابله با جنگ شناختی دشمن نیز استفاده از این مبانی نظری غنی است.

دسته‌بندی: اخبار
برچسب: استاندار، ‌بنیاد خیریه دانشگاه قرآن، ‌دانشکده علوم قرآنی زاهدان، ‌دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، ‌دیدار، ‌هفته وقف، ‌همه واقف باشیم، ‌وقف
ارسال برای دیگران
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
advanced-floating-content-close-btn

مشارکت آنلاین