بنیاد خیران و واقفان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم
جذب نیروی متعهد انقلابی و دینی از اولویت های اصلی وزارت آموزش و پرورش است

جذب نیروی متعهد انقلابی و دینی از اولویت های اصلی وزارت آموزش و پرورش است

دکتر میکائیل باقری مدیرکل قرآن و عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در نشست مشترک با مسئولان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: در آموزش پرورش مهمترین رکن، جذب نیروی انقلابی و متعهد است و این دانشگاه بسیار می تواند در این زمینه ما را یاری نمایند. قطعا می توان با همکاری دانشگاه، نخبه های قرآنی را شناسایی و جهت تربیت فرزندان انقلاب از آنان استفاده کرد.
وی همچنین از راه اندازی مدارس قرآنی از سوی این دانشگاه ابراز خرسندی نمود و گفت: راه اندازی این مدارس کار بسیار خوبی جهت رشد دانش آموزان فرهنگی در کشور است و این ظرفیت در مجموعه وجود دارد که فرد از دوران کودکی تا تحصیلات عالی بتواند در زمینه قرآن و معارف قرآنی تخصص های لازم را کسب کند که در نوع خود بسیار قابل توجه است.
باقری با اشاره به اجرای طرح اتقان از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در آموزش و پرورش به دنبال مردمی سازی فعالیت های قرآن، عترت و نماز به ویژه در مراکز دارالقرآن هستیم. همچنین در برگزاری طرح اتقان به دنبال استعدادیابی و پرورش استعدادهای قرآنی دانش آموزی هستیم.
وی اظهار کرد: براساس تفاهم نامه منعقد شده مقرر می شود اداره کل قرآن، عترت و نماز و معاونت پرورشی و فرهنگی در برگزاری طرح اتقان از ظرفیت مدرسان و دانشجویان نخبه قرآنی این دانشگاه استفاده کند. همچنین نخبه هایی که از سوی دانشگاه به ما معرفی شوند نیز استفاده حداکثری از ظرفیت آنان در بخش های مختلف به خصوص دارالقرآن ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش همچنین ادامه داد: دبیرخانه مسابقات رشته های آوایی و پژوهشی نیز به در برخی از مناطق واگذار می شود تا با استفاده از ظرفیت دانشجویان و اساتید، مرحله منطقه ای و استانی این مسابقات برگزار شوند.

دسته‌بندی: اخبار
برچسب: استخدام، ‌تفاهم نامه، ‌دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، ‌دکتر میکائیل باقری، ‌معلم، ‌وزارت آموزش و پرورش
ارسال برای دیگران
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up
advanced-floating-content-close-btn

مشارکت آنلاین